Free cookie consent management tool by TermsFeed Η ΔΡΑΣΗ “Μαθαίνω (από) τη ρομποτική” TOY ΓΥΜΝΑΣΙΟY ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ ΓΕΜΙΣΕ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ. – OlymposPress.gr
Η ΔΡΑΣΗ “Μαθαίνω (από) τη ρομποτική” TOY ΓΥΜΝΑΣΙΟY ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ ΓΕΜΙΣΕ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ.

Τη φετινή σχολική χρονιά εκπονήθηκε στο Γυμνάσιο Λιτοχώρου πρόγραμμα σχολικής δραστηριότητας με θέμα « Μαθαίνω (από) τη ρομποτική» στο οποίο συμμετείχαν μαθητές και από τις τρεις τάξεις. Σκοπός του προγράμματος ήταν η εξοικείωση των μαθητών με τις εκπαιδευτικές πλατφόρμες ρομποτικής  Edison και Lego Mindstorms EV3.  Οι συναντήσεις της ομάδας ρομποτικής πραγματοποιούνταν μια φορά την εβδομάδα για δύο ώρες, μετά το πέρας του σχολικού προγράμματος, στο εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας Ευανθίας Μήτσου. Οι μαθητές με οδηγό τη θετική τους διάθεση, τον ενθουσιασμό και την αστείρευτη φαντασία τους κατάφεραν να δημιουργήσουν και να προγραμματίσουν 12 ρομποτικές κατασκευές.
Στο πλαίσιο επίδειξης αυτών των κατασκευών η εβδομάδα 14-18 Μαΐου αφιερώθηκε από το Γυμνάσιο Λιτοχώρου στη ρομποτική. Καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας 85 συνολικά μαθητές από δημοτικά σχολεία της περιοχής επισκέφτηκαν το σχολείο και συμμετείχαν σε μια δίωρη συνεδρία.
Η συνεδρία ήταν χωρισμένη σε τρεις ενότητες. Η πρώτη ενότητα είχε ως στόχο να γνωρίσουν τα παιδιά τι είναι η ρομποτική και να τα προετοιμάσει  σε θεωρητικό επίπεδο, μέσα από σχετική παρουσίαση,  για τις δραστηριότητες που θα ακολουθούσαν.



 Η δεύτερη ενότητα περιλάμβανε την επίδειξη των ρομποτικών κατασκευών. Κατά τη διάρκεια της επίδειξης οι μικροί μαθητές ήρθαν σε αλληλεπίδραση με τα ρομπότ και εξέφρασαν  απορίες σχετικά με τον τρόπο κατασκευής και λειτουργία τους.  Έκδηλος ήταν ο ενθουσιασμός και η έκπληξή τους καθώς η συντριπτική πλειοψηφία ερχόταν για πρώτη φορά σε επαφή με ρομποτικές κατασκευές.   








Η τρίτη ενότητα ήταν η πιο διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα. Αρχικά έγινε μια λεπτομερής μικρή παρουσίαση του ρομπότ Edison και στη συνέχεια οι μαθητές κλήθηκαν να δημιουργήσουν αυτοσχέδια δικά τους ρομπότ προγραμματίζοντας και χτίζοντάς τα με τα κομμάτια lego που τους δόθηκαν. Αφού ολοκλήρωσαν τις κατασκευές τους, ήρθε η ώρα για παιχνίδι. Όλα τα ρομπότ τοποθετήθηκαν στην πίστα και άρχισε η ρομποτική πάλη.




Οι συνεδρίες ρομποτικής συνεχίζονται και αυτή την εβδομάδα για όλους τους μαθητές του Γυμνασίου Λιτοχώρου. Τα βίντεο των ρομποτικών κατασκευών μπορείτε να τα δείτε στο κανάλι “olympos robotics” στο Youtube. 
Οι υπεύθυνοι καθηγητές του προγράμματος Ευανθία Μήτσου, ‘Αννα Δεληγιαννίδου και Άννα Κουτσιώνα θα ήθελαν να ευχαριστήσουν θερμά τη Σχολική Επιτροπή του δήμου Δίου-Ολύμπου και ειδικά στον κ. Αθανάσιο Καλαϊτζή καθώς επίσης και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου διότι χωρίς την χρηματική τους συνεισφορά θα ήταν αδύνατη η διεξαγωγή του προγράμματος. Ένα μεγάλο ευχαριστώ επίσης στο 2ο ΕΠΑΛ Κατερίνης που ανταποκρίθηκε θετικά στο αίτημα για δανεισμό επιπλέον ρομποτικού εξοπλισμού.

Οι δημοσιεύσεις αποτελούν δημιούργημα αυτού που τα γράφει και το OlymposPress.gr διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής τους χωρίς προειδοποίηση αν αναφερθεί ότι προσβάλλουν ή είναι αντίθετα στον νόμο.