Η Ειδική Αγωγή στο δημόσιο σχολείο σταματά στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Με το πέρας των σπουδών στα ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής και στα ΕΕΕΕΚ λήγει και το μέλλον της φοίτησης των παιδιών- μαθητών με ειδικές ανάγκες στο δημόσιο σχολείο. .
Θα μπορούσε όμως η πολιτεία να δημιουργήσει μετά από μια καταγραφή των ΙΕΚ που πληρούν σε πρώτη φάση την κτιριακή και υλικοτεχνική υποδομή για ΑΜΕΑ σε κάθε πόλη της χώρας , αυτοτελή τμήματα διετούς ή τριετούς φοιτήσεως και μεταγενέστερα να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις έτσι ώστε να λειτουργεί τουλάχιστον ένα σε κάθε περιφερειακή ενότητα με ειδικότητες , όπως , υπηρεσίες υγιεινής, υπηρεσίες συσκευασίας , υπηρεσίας εξυπηρέτησης στην εστίαση. παρκοτεχνία , κηποτεχνία κ. α. .
Μετά το πέρας των σπουδών θα έχουν όλα τα απαραίτητα εφόδια -πιστοποιήσεις ώστε να μπορούν να απασχοληθούν σε διάφορους κοινωνικούς φορείς ακόμα και στον ιδιωτικό τομέα μέσω ειδικών προγραμμάτων που θα σχεδιαστούν από την πολιτεία .
Ο δείκτης πολιτισμού μιας χώρας μετριέται από τον βαθμό της παρεχόμενης παιδείας , εργασίας , προοπτικών και ένταξης στην κοινωνία των ατόμων με Ειδικές ανάγκες.
Θεόδωρος Σιαμάγκας ΠΕ11
Υπεύθυνος Φυσικής Αγωγής Π.Ενότητας Πιερίας Δ.Ε., Π.Ε.
Μsc in Adult Education
Msc in Environmental Education
Οι δημοσιεύσεις αποτελούν δημιούργημα αυτού που τα γράφει και το OlymposPress.gr διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής τους χωρίς προειδοποίηση αν αναφερθεί ότι προσβάλλουν ή είναι αντίθετα στον νόμο.