Δήμος Κατερίνης
Τμήμα Επικοινωνίας – Τύπου
27-03-2023
Η πλατφόρμα Novoville κέρδισε την εμπιστοσύνη των δημοτών
- Επίλυση 5.000 αιτημάτων
- Κώστας Κουκοδήμος: Κάνουμε κάθε μέρα τον Δήμο μας καλύτερο
Στη βελτίωση της καθημερινότητας σε όλα τα επίπεδα και στην άμεση εξυπηρέτηση των δημοτών με τρόπο διαφανή, μετρήσιμο και αποτελεσματικό συμβάλλει καθοριστικά, η λειτουργία της πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου - δημότη, «Novoville».
Ειδικότερα, από τον Σεπτέμβριο του 2019 έχουν υποβληθεί συνολικά 8.000 αιτήματα από τους πολίτες προς τον Δήμο, από τα οποία έχουν επιλυθεί περισσότερα από 5.000, δηλαδή το 63%. Τα υπόλοιπα αιτήματα είναι σε εξέλιξη και έχουν ήδη δρομολογηθεί από τις αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες. Τα πιο συχνά αιτήματα που καταγράφονται στο διαχειριστικό σύστημα της πλατφόρμας αφορούν σε βλάβες δημ. φωτισμού, βλάβη ή έλλειψη κάδων απορριμμάτων και αποκομιδή κλαδιών δέντρων.
Επιπλέον, μέσω της πλατφόρμας έχουν αποσταλεί περίπου 8.000 προσωποποιημένα μηνύματα προς τους δημότες, κάνοντας την επικοινωνία μεταξύ Δήμου και δημοτών άμεση και αμφίδρομη. Συνολικά, έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα Novoville 6.000 δημότες της Κατερίνης. Υπενθυμίζεται, ότι, κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί τον Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν, κερδίζοντας χρόνο και αποφεύγοντας την ταλαιπωρία.
Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή είτε μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για έξυπνες κινητές συσκευές με λογισμικό iOS και Android είτε μέσω του Novoville web app στην ιστοσελίδα του Δήμου. Γίνεται σε 4 απλά βήματα:
● Επιλογή τοποθεσίας
● Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
● Προσθήκη φωτογραφίας
● Αποστολή του αιτήματος στο Δήμο
Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια δημοτική υπηρεσία, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματός του, μέχρι την οριστική του διευθέτηση.
Εναλλακτικά, όσοι δημότες δεν έχουν άμεση πρόσβαση στο διαδίκτυο και στην εφαρμογή Novoville, μπορούν να επικοινωνούν με τον Δήμο τηλεφωνικά στο 15 106. Η γραμμή λειτουργεί καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή) 8 το πρωί με 2 το μεσημέρι και 6 με 8 το απόγευμα. Όλα τα αιτήματα που υποβάλλουν οι δημότες, είτε μέσω της εφαρμογής είτε τηλεφωνικά ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο, καταγράφονται στην πλατφόρμα Novoville.
Όπως τονίζει ο Δήμαρχος Κώστας Κουκοδήμος: «Βελτιώνουμε διαρκώς την ποιότητα ζωής στην Κατερίνη, την αποδοτικότητα των δημοτικών υπηρεσιών και το επίπεδο εξυπηρέτησης των πολιτών αξιοποιώντας σύγχρονα ψηφιακά μέσα. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τα έως τώρα αποτελέσματα της λειτουργίας της πλατφόρμας Novoville. Ευχαριστούμε όλους τους δημότες που βοηθούν τις δημοτικές υπηρεσίες να καταγράψουν και να επιλύσουν κάθε πρόβλημα που δυσχεραίνει την καθημερινότητά τους. Με τη συμμετοχή όλων κάνουμε κάθε μέρα τον Δήμο μας καλύτερο, ομορφότερο και πιο φιλικό».
Τμήμα Επικοινωνίας – Τύπου
27-03-2023
Η πλατφόρμα Novoville κέρδισε την εμπιστοσύνη των δημοτών
- Επίλυση 5.000 αιτημάτων
- Κώστας Κουκοδήμος: Κάνουμε κάθε μέρα τον Δήμο μας καλύτερο
Στη βελτίωση της καθημερινότητας σε όλα τα επίπεδα και στην άμεση εξυπηρέτηση των δημοτών με τρόπο διαφανή, μετρήσιμο και αποτελεσματικό συμβάλλει καθοριστικά, η λειτουργία της πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου - δημότη, «Novoville».
Ειδικότερα, από τον Σεπτέμβριο του 2019 έχουν υποβληθεί συνολικά 8.000 αιτήματα από τους πολίτες προς τον Δήμο, από τα οποία έχουν επιλυθεί περισσότερα από 5.000, δηλαδή το 63%. Τα υπόλοιπα αιτήματα είναι σε εξέλιξη και έχουν ήδη δρομολογηθεί από τις αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες. Τα πιο συχνά αιτήματα που καταγράφονται στο διαχειριστικό σύστημα της πλατφόρμας αφορούν σε βλάβες δημ. φωτισμού, βλάβη ή έλλειψη κάδων απορριμμάτων και αποκομιδή κλαδιών δέντρων.
Επιπλέον, μέσω της πλατφόρμας έχουν αποσταλεί περίπου 8.000 προσωποποιημένα μηνύματα προς τους δημότες, κάνοντας την επικοινωνία μεταξύ Δήμου και δημοτών άμεση και αμφίδρομη. Συνολικά, έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα Novoville 6.000 δημότες της Κατερίνης. Υπενθυμίζεται, ότι, κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί τον Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν, κερδίζοντας χρόνο και αποφεύγοντας την ταλαιπωρία.
Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή είτε μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για έξυπνες κινητές συσκευές με λογισμικό iOS και Android είτε μέσω του Novoville web app στην ιστοσελίδα του Δήμου. Γίνεται σε 4 απλά βήματα:
● Επιλογή τοποθεσίας
● Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
● Προσθήκη φωτογραφίας
● Αποστολή του αιτήματος στο Δήμο
Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια δημοτική υπηρεσία, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματός του, μέχρι την οριστική του διευθέτηση.
Εναλλακτικά, όσοι δημότες δεν έχουν άμεση πρόσβαση στο διαδίκτυο και στην εφαρμογή Novoville, μπορούν να επικοινωνούν με τον Δήμο τηλεφωνικά στο 15 106. Η γραμμή λειτουργεί καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή) 8 το πρωί με 2 το μεσημέρι και 6 με 8 το απόγευμα. Όλα τα αιτήματα που υποβάλλουν οι δημότες, είτε μέσω της εφαρμογής είτε τηλεφωνικά ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο, καταγράφονται στην πλατφόρμα Novoville.
Όπως τονίζει ο Δήμαρχος Κώστας Κουκοδήμος: «Βελτιώνουμε διαρκώς την ποιότητα ζωής στην Κατερίνη, την αποδοτικότητα των δημοτικών υπηρεσιών και το επίπεδο εξυπηρέτησης των πολιτών αξιοποιώντας σύγχρονα ψηφιακά μέσα. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τα έως τώρα αποτελέσματα της λειτουργίας της πλατφόρμας Novoville. Ευχαριστούμε όλους τους δημότες που βοηθούν τις δημοτικές υπηρεσίες να καταγράψουν και να επιλύσουν κάθε πρόβλημα που δυσχεραίνει την καθημερινότητά τους. Με τη συμμετοχή όλων κάνουμε κάθε μέρα τον Δήμο μας καλύτερο, ομορφότερο και πιο φιλικό».
Οι δημοσιεύσεις αποτελούν δημιούργημα αυτού που τα γράφει και το OlymposPress.gr διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής τους χωρίς προειδοποίηση αν αναφερθεί ότι προσβάλλουν ή είναι αντίθετα στον νόμο.