Free cookie consent management tool by TermsFeed Η καθημερινότητα του πολίτη προτεραιότητα για την τεχνική υπηρεσία – OlymposPress.gr
Η καθημερινότητα του πολίτη προτεραιότητα για την τεχνική υπηρεσία
Δήμος Κατερίνης
Τμήμα Επικοινωνίας – Τύπου
31-05-2024


Η καθημερινότητα του πολίτη προτεραιότητα για την τεχνική υπηρεσία

«Η καθημερινότητα του πολίτη  είναι η άμεση ενασχόλησή μας» τονίζει ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Χαράλαμπος Οφίδης αναφερόμενος στις παρεμβάσεις που υλοποίησε η Αντιδημαρχία Τεχνικών Έργων για την περίοδο Απριλίου – Μαΐου 2024.
Συγκεκριμένα από τα 127 συνολικά αιτήματα πολιτών που υποβλήθηκαν στην πλατφόρμα  Novoville για την περίοδο Απριλίου – Μαΐου 2024 έχουν εξυπηρετηθεί 39 αιτήματα ενώ είναι σε εξέλιξη 84 και εκκρεμούν 4. Επίσης, την περίοδο αυτή εξυπηρετήθηκαν 23 ακόμη αιτήματα που είχαν υποβληθεί τον Μάρτιο.
Ειδικότερα, οι παρεμβάσεις μικρής κυρίως κλίμακας  αλλά ουσιαστικές για την εύρυθμη λειτουργία  στο δημόσιο χώρο, έγιναν σε πλατείες, δρόμους, πάρκα, παιδικές χαρές, σχολεία κ.ά. 
Οι δημοσιεύσεις αποτελούν δημιούργημα αυτού που τα γράφει και το OlymposPress.gr διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής τους χωρίς προειδοποίηση αν αναφερθεί ότι προσβάλλουν ή είναι αντίθετα στον νόμο.