Αγαπητές συναδέλφισσες και αγαπητοί συνάδελφοι, σας ευχόμαστε καλή χρονιά με υγεία, δικαιοσύνη. αξιοκρατία, διαφάνεια, αξιοπρέπεια. Στις συνηθισμένες ευχές προσθέσαμε και μερικές λέξεις επιπλέον, τις οποίες είτε έχουμε ξεχάσει είτε έχουν χάσει το νόημα τους στις μέρες μας.
Με την έναρξη κάθε καινούργιας χρονιάς συνηθίζεται να κάνει κανείς τον απολογισμό της προηγούμενης και να βάζει νέους στόχους ή αν θέλετε να κάνει όνειρα, ελπίζοντας ότι δεν θα δεν παραμείνουν δεμένα στο μουράγιο, αλλά θα ταξιδέψουν παντού ελεύθερα, χωρίς περιορισμούς κι απαγορεύσεις. Άλλωστε πρόκειται για όνειρα και στα όνειρα δεν απαγορεύεται, προς το παρόν, να κάνει ο καθένας ό,τι θέλει.
Η δική μας ανασκόπηση μάς γύρισε πίσω στο 2012. Πίσω στη χρονιά όπου τρεις αρχικά συνάδελφοι βρέθηκαν ένα απόγευμα στο πεζοδρόμιο Κρέσνας και Ζαλόγγου γωνία. Εκεί στα όρθια αποφάσισαν, χωρίς να το καλοσκεφτούν, ότι η κατάσταση δεν πάει άλλο και κάποιος πρέπει επιτέλους να κάνει κάτι. Έτσι, εκεί στο πεζοδρόμιο γεννήθηκε η Κίνηση Ελεύθερων Εκπαιδευτικών. Όλη η φιλοσοφία της ύπαρξής μας συνοψίζεται σε τέσσερις λέξεις μόνο: διαφάνεια, αξιοκρατία, δικαιοσύνη. αξιοπρέπεια. Από τότε, με τη δική σας στήριξη αλλάξαμε πιάτσα και από το πεζοδρόμιο μετακομίσαμε σε άλλα στέκια, τα οποία αποδείχθηκαν πολύ πιο βρώμικα και ανήθικα ακόμα και από αυτό το ίδιο το πεζοδρόμιο.
Στην αρχή πέσαμε με τα μούτρα, πιστεύοντας ότι με τον σταυρό στο χέρι και με όπλο τον νόμο, εύκολα θα μπορούσαμε να κάνουμε τη διαφορά. Στη συνέχεια όμως μας έπεσαν τα μούτρα, όταν αντιληφθήκαμε ότι τα πράγματα δεν ήταν τόσο απλά. Βρήκαμε απέναντί μας ένα πανίσχυρο και συμπαγές σύστημα, γρανάζια του οποίου συνεχίζουν να είναι οι κομματικές παρατάξεις και όλοι εκείνοι γνωστοί και άγνωστοι, που κινούνται πέριξ της διοίκησης και προσπαθούν να κινούν τα νήματα. Ένα πυκνό και ακατανόητο δίκτυο εξαρτήσεων, εξυπηρετήσεων, εκβιασμών, συναλλαγών, διαφθοράς και κομματικών αγκυλώσεων.
Σφαλιάρες φάγαμε πολλές. Ύβρεις, συκοφαντίες, διαβολές, απειλές, Ε.Δ.Ε., ακόμα και φτύσιμο (μεταφορικά και κυριολεκτικά). Όλα τα μέσα επιστρατεύθηκαν στην προσπάθεια η Κίνηση Ελεύθερων Εκπαιδευτικών να εξαφανιστεί από τον χάρτη, έτσι απλά, όπως εμφανίστηκε. Κι όμως είμαστε ακόμα εδώ. Με μοναδικό όπλο την αλήθεια και το δημόσιο λόγο, αλλά και με τη δική σας στήριξη συνεχίζουμε, άγνωστο για πόσο ακόμα. Δέκα χρόνια μετά, με λιγότερα μαλλιά, περισσότερες άσπρες τρίχες, περισσότερο χιούμορ και το ίδιο σθένος είμαστε ακόμα δίπλα σας. Λάθη κάναμε πολλά και θα κάνουμε κι άλλα. Κινηθήκαμε στα όρια, κάποιες φορές τα ξεπεράσαμε κιόλας.
Αν καταφέραμε κάτι τα τελευταία δέκα χρόνια, μπορεί να το κρίνει ο καθένας από εσάς. Δυστυχώς, πολλά από αυτά, που με τόσο κόπο και αγώνα υλοποιήθηκαν, χάνονται. Τον τελευταίο 1,5 χρόνο υπήρξε μια ραγδαία οπισθοδρόμηση. Σε μια πρωτοφανή επίδειξη δύναμης, με προκλητικό τρόπο λαμβάνονται αποφάσεις άδικες και παράνομες και δεν κουνιέται φύλλο. Το ίδιο το συνδικαλιστικό μας όργανο, χωρίς φύλλο συκής, στηρίζει με την ανυπαρξία του αυτή την κατάσταση αποσύνθεσης.
Αρκετά όμως με τα σοβαρά. Πάμε να διασκεδάσουμε λίγο.
Καθυστερήσαμε το ενημερωτικό της τελευταίας συνεδρίασης του ΠΥΣΔΕ επίτηδες. Αφενός διότι θέλουμε να υπάρχει ένα σασπένς.
- Τι θα γράψουν πάλι αυτοί;
Αφετέρου, διότι κάναμε μία δημοσκόπηση. Βασικά όχι εμείς, ο Καραγκιόζης. Ο Καραγκιόζης λοιπόν ρώτησε 100 ανθρώπους, καθηγητές ως επί το πλείστον (αλλά όχι μόνο), ζητώντας τους να απαντήσουν στο ακόλουθο απλό πρόβλημα.
Μία αναπληρώτρια εκπαιδευτικός ΠΕ03, με ωράριο 23 ωρών, που υπηρετεί π.χ. στο Γυμνάσιο Λιτοχώρου παίρνει άδεια ανατροφής τέκνου μέχρι το τέλος της χρονιάς. Παράλληλα προσλαμβάνεται άλλος αναπληρωτής ΠΕ03 επίσης για 23 ώρες. Σε ποιο σχολείο πρέπει να τοποθετηθεί;
Όπως συμβαίνει σε όλες τις δημοσκοπήσεις, ακόμα και στις στημένες, πάντα υπάρχουν κάποιοι, που θέλουν να αποφύγουν να απαντήσουν και επιλέγουν την επιλογή «Δεν ξέρω/δεν απαντώ». Στην συγκεκριμένη περίπτωση ΟΛΟΙ οι ερωτώμενοι απάντησαν αυθορμήτως ότι ο αναπληρωτής ΠΕ03, που προσλήφθηκε θα πρέπει να τοποθετηθεί στο Γυμνάσιο Λιτοχώρου, ώστε να μην διαταραχθεί η λειτουργία του σχολείου, αφού δεν θα χρειαστεί να τροποποιήσει το πρόγραμμά του και οι μαθητές να μην υποστούν μεγαλύτερη ταλαιπωρία πέραν της αλλαγής καθηγητή στη μέση της σχολικής χρονιάς.
Τι αποφάσισε το ΠΥΣΔΕ όμως; Επειδή ως γνωστόν το Συμβούλιο νοιάζεται πρωτίστως για τους εκπαιδευτικούς (όχι όλους, αλλά τουλάχιστον για κάποιους συγκεκριμένους), έλαβε υπόψη του αίτηση άλλης αναπληρώτριας εκπαιδευτικού ΠΕ03, η οποία ζητούσε να απαλλαγεί από τις 12 ώρες, για τις οποίες είχε τοποθετηθεί στο 1ο ΕΠΑ.Λ. και να τοποθετηθεί στο Γυμνάσιο Λιτοχώρου για τις ώρες αυτές. Το αίτημα της αναπληρώτριας συναδέλφου ικανοποιήθηκε, όταν στο πρόσφατο παρελθόν άλλα αντίστοιχα αιτήματα μονίμων συναδέλφων είχαν απορριφθεί πανυγηρικά! Παρακαλώ τυπογράφε μην αλλάζεις την ορθογραφία, αφού ο Καραγκιόζης ως γνωστόν είναι ολιγογράμματος και πρέπει να φαίνεται ότι το ενημερωτικό το έγραψε αυτός.
Έτσι τα πράγματα έχουν ως εξής: Ο νεοπροσληφθείς αναπληρωτής ΠΕ03 τοποθετήθηκε για 10 ώρες στο Γυμνάσιο Λιτοχώρου, για 9 ώρες στο 1ο ΕΠΑ.Λ. και για 4 ώρες στο Γυμνάσιο Περίστασης. Ακόμα κι ο Καραγκιόζης ξέρει ότι το μάθημα των μαθηματικών στο Γυμνάσιο είναι 4ωρο. Το Συμβούλιο όμως φαίνεται να το αγνοεί, εκτός κι αν η άγνοια απλά υποκρύπτει τους πραγματικούς λόγους άλλης μιας απίστευτης απόφασης. Στην ανόητη ερώτηση του Καραγκιόζη, πώς είναι δυνατόν ο αναπληρωτής εκπαιδευτικός να βρίσκεται ταυτόχρονα την ίδια μέρα στο Γυμνάσιο Λιτοχώρου και στο Γυμνάσιο Περίστασης και στο ενδιάμεσο να πετάγεται και να συμπληρώνει και στο 1ο ΕΠΑ.Λ.; δεν υπήρξε απάντηση. Σε άλλη ερώτηση του Καραγκιόζη, για ποιο λόγο πρέπει να γίνει δεκτό το αίτημα της συναδέλφου, όταν αυτό οδηγεί σε διατάραξη της λειτουργίας 6 σχολικών μονάδων εν μέσω της σχολικής χρονιάς; η απάντηση της Προέδρου του Συμβουλίου ήταν αποστομωτική.
- Αν μας κάνει ένσταση η συνάδελφος τι θα της απαντήσουμε;
Προφανώς για την συγκεκριμένη συνάδελφο μια απάντηση του στυλ «Για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και για το καλό των μαθητών» δεν θα είναι αρκετή όπως φαίνεται. Αναρωτιόμαστε, αν η συγκεκριμένη απόφαση του Συμβουλίου έχει σχέση με το γεγονός ότι το όνομα της εκπαιδευτικού, θυμίζει γνωστή κατασκευαστική εταιρεία του νομού μας ή αν πρόκειται απλά για σύμπτωση.
Ωστόσο, μιας και στις 24 Ιανουαρίου λήγει η προθεσμία για την κατάθεση υποψηφιοτήτων για τους νέους Διευθυντές Εκπαίδευσης, προτείνουμε να χρησιμοποιηθεί το παραπάνω παράδειγμα ως ερώτηση στους υποψηφίους στην κατηγορία «μελέτη περίπτωσης». Άλλωστε είναι γνωστό ότι οι αποφάσεις του Συμβουλίου λαμβάνονται πάντα «κατά περίπτωση».
Για την ιστορία το αίτημα της συναδέλφου έγινε δεκτό με ψήφους 3-2 μειοψηφώντας ο Καραγκιόζης και (εκ του ασφαλούς) ένα διοικητικό μέλος του Συμβουλίου.
- Και δε μου λες; Έγινε και τίποτις άλλο στο Συμβούλιο;
- Για να θυμηθώ. Α, ναι!
Θα θυμάστε βέβαια ότι σε προηγούμενες συνεδριάσεις, με παράνομες αποφάσεις του ΠΥΣΔΕ αφαιρέθηκε από εκπαιδευτικούς ΠΕ06 νομίμως ανατεθέν ωράριο στις σχολικές μονάδες, όπου είχαν τοποθετηθεί, υποχρεώνοντας τις συναδέλφους να μετατραπούν σε γυρολόγους, που γυρνούν από σχολείο σε σχολείο παρέχοντας delivery εκπαίδευση. Αυτό βέβαια είχε γίνει «για το καλό των μαθητών», παρά το ότι διατάραξε την ήδη διαταραγμένη λειτουργία των εμπλεκόμενων σχολικών μονάδων. Θα θυμάστε επίσης τον κυνικό τρόπο με τον οποίο απορρίφθηκαν οι ενστάσεις, που κατατέθηκαν από τις συναδέλφισσες ΠΕ06. Προφανώς στις περιπτώσεις εκείνες το ερώτημα «τι θα απαντήσουμε σε περίπτωση ένστασης», δεν απασχόλησε ιδιαίτερα τα μέλη του Συμβουλίου.
Φυσικά οι συγκεκριμένες αποφάσεις του ΠΥΣΔΕ είχαν ως αποτέλεσμα να εξαφανιστούν 2 κενά αναπληρωτών ΠΕ06 πλήρους ωραρίου. Στη θέση τους προσλήφθηκε μία αναπληρώτρια μειωμένου ωραρίου. Τι κάνει σ’ αυτή την περίπτωση το ΠΥΣΔΕ; Έχοντας ήδη απορρίψει τις ενστάσεις των ΠΕ06, αποφασίζει αυθαίρετα, χωρίς συζήτηση και χωρίς συγκεκριμένα κριτήρια, να κάνει δεκτή ετεροχρονισμένα μόνο την μία από τις ενστάσεις δίνοντας τις ώρες της συναδέλφου στην αναπληρώτρια!
Τώρα όποιος είναι περίεργος, και ξέρουμε ότι αρκετοί από εσάς είστε περίεργοι, ας κάνει τον κόπο να μπει στην ιστοσελίδα της Δ.Δ.Ε. Πιερίας. Στην ανάρτηση Τοποθετήσεις Αναπληρωτών ΣΤ’ φάσης θα βρει ένα αρχείο excel, με τις τοποθετήσεις των νεοπροσληφθέντων αναπληρωτών, από το οποίο όμως απουσιάζει εντελώς το όνομα της αναπληρώτριας ΠΕ06. Συμπτώσεις.
Τώρα, αν κάποιος από εσάς θέλει να είναι πλήρως ενημερωμένος για τα υπόλοιπα θέματα της συνεδρίασης, που αφορούν αναγνώριση προϋπηρεσίας νεοδιόριστων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών, αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακών, άδειες άσκησης ιδιωτικού έργου κλπ κλπ, μπορεί να διαβάσει το ενημερωτικού του άλλου, του δοτού ντε (σύμφωνα με τη ΔΑΚΕ) ψευτοαιρετού.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
εμβολιασμένοι και ανεμβολίαστοι, καπνιστές και μη καπνιστές, αδύνατοι και χοντροί, φαλακροί και μαλλιαροί, ψηλοί και κοντοί, ψεκασμένοι και αψέκαστοι μια καινούργια χρονιά ξεκίνησε. Αν θέλετε να είναι σαν τις προηγούμενες, δεν χρειάζεται να κάνετε απολύτως τίποτα. Αν πάλι νομίζετε ότι είναι καιρός να αλλάξει κάτι, θα κληθείτε σύντομα να το αποδείξετε.
Με την έναρξη κάθε καινούργιας χρονιάς συνηθίζεται να κάνει κανείς τον απολογισμό της προηγούμενης και να βάζει νέους στόχους ή αν θέλετε να κάνει όνειρα, ελπίζοντας ότι δεν θα δεν παραμείνουν δεμένα στο μουράγιο, αλλά θα ταξιδέψουν παντού ελεύθερα, χωρίς περιορισμούς κι απαγορεύσεις. Άλλωστε πρόκειται για όνειρα και στα όνειρα δεν απαγορεύεται, προς το παρόν, να κάνει ο καθένας ό,τι θέλει.
Η δική μας ανασκόπηση μάς γύρισε πίσω στο 2012. Πίσω στη χρονιά όπου τρεις αρχικά συνάδελφοι βρέθηκαν ένα απόγευμα στο πεζοδρόμιο Κρέσνας και Ζαλόγγου γωνία. Εκεί στα όρθια αποφάσισαν, χωρίς να το καλοσκεφτούν, ότι η κατάσταση δεν πάει άλλο και κάποιος πρέπει επιτέλους να κάνει κάτι. Έτσι, εκεί στο πεζοδρόμιο γεννήθηκε η Κίνηση Ελεύθερων Εκπαιδευτικών. Όλη η φιλοσοφία της ύπαρξής μας συνοψίζεται σε τέσσερις λέξεις μόνο: διαφάνεια, αξιοκρατία, δικαιοσύνη. αξιοπρέπεια. Από τότε, με τη δική σας στήριξη αλλάξαμε πιάτσα και από το πεζοδρόμιο μετακομίσαμε σε άλλα στέκια, τα οποία αποδείχθηκαν πολύ πιο βρώμικα και ανήθικα ακόμα και από αυτό το ίδιο το πεζοδρόμιο.
Στην αρχή πέσαμε με τα μούτρα, πιστεύοντας ότι με τον σταυρό στο χέρι και με όπλο τον νόμο, εύκολα θα μπορούσαμε να κάνουμε τη διαφορά. Στη συνέχεια όμως μας έπεσαν τα μούτρα, όταν αντιληφθήκαμε ότι τα πράγματα δεν ήταν τόσο απλά. Βρήκαμε απέναντί μας ένα πανίσχυρο και συμπαγές σύστημα, γρανάζια του οποίου συνεχίζουν να είναι οι κομματικές παρατάξεις και όλοι εκείνοι γνωστοί και άγνωστοι, που κινούνται πέριξ της διοίκησης και προσπαθούν να κινούν τα νήματα. Ένα πυκνό και ακατανόητο δίκτυο εξαρτήσεων, εξυπηρετήσεων, εκβιασμών, συναλλαγών, διαφθοράς και κομματικών αγκυλώσεων.
Σφαλιάρες φάγαμε πολλές. Ύβρεις, συκοφαντίες, διαβολές, απειλές, Ε.Δ.Ε., ακόμα και φτύσιμο (μεταφορικά και κυριολεκτικά). Όλα τα μέσα επιστρατεύθηκαν στην προσπάθεια η Κίνηση Ελεύθερων Εκπαιδευτικών να εξαφανιστεί από τον χάρτη, έτσι απλά, όπως εμφανίστηκε. Κι όμως είμαστε ακόμα εδώ. Με μοναδικό όπλο την αλήθεια και το δημόσιο λόγο, αλλά και με τη δική σας στήριξη συνεχίζουμε, άγνωστο για πόσο ακόμα. Δέκα χρόνια μετά, με λιγότερα μαλλιά, περισσότερες άσπρες τρίχες, περισσότερο χιούμορ και το ίδιο σθένος είμαστε ακόμα δίπλα σας. Λάθη κάναμε πολλά και θα κάνουμε κι άλλα. Κινηθήκαμε στα όρια, κάποιες φορές τα ξεπεράσαμε κιόλας.
Αν καταφέραμε κάτι τα τελευταία δέκα χρόνια, μπορεί να το κρίνει ο καθένας από εσάς. Δυστυχώς, πολλά από αυτά, που με τόσο κόπο και αγώνα υλοποιήθηκαν, χάνονται. Τον τελευταίο 1,5 χρόνο υπήρξε μια ραγδαία οπισθοδρόμηση. Σε μια πρωτοφανή επίδειξη δύναμης, με προκλητικό τρόπο λαμβάνονται αποφάσεις άδικες και παράνομες και δεν κουνιέται φύλλο. Το ίδιο το συνδικαλιστικό μας όργανο, χωρίς φύλλο συκής, στηρίζει με την ανυπαρξία του αυτή την κατάσταση αποσύνθεσης.
Αρκετά όμως με τα σοβαρά. Πάμε να διασκεδάσουμε λίγο.
Καθυστερήσαμε το ενημερωτικό της τελευταίας συνεδρίασης του ΠΥΣΔΕ επίτηδες. Αφενός διότι θέλουμε να υπάρχει ένα σασπένς.
- Τι θα γράψουν πάλι αυτοί;
Αφετέρου, διότι κάναμε μία δημοσκόπηση. Βασικά όχι εμείς, ο Καραγκιόζης. Ο Καραγκιόζης λοιπόν ρώτησε 100 ανθρώπους, καθηγητές ως επί το πλείστον (αλλά όχι μόνο), ζητώντας τους να απαντήσουν στο ακόλουθο απλό πρόβλημα.
Μία αναπληρώτρια εκπαιδευτικός ΠΕ03, με ωράριο 23 ωρών, που υπηρετεί π.χ. στο Γυμνάσιο Λιτοχώρου παίρνει άδεια ανατροφής τέκνου μέχρι το τέλος της χρονιάς. Παράλληλα προσλαμβάνεται άλλος αναπληρωτής ΠΕ03 επίσης για 23 ώρες. Σε ποιο σχολείο πρέπει να τοποθετηθεί;
Όπως συμβαίνει σε όλες τις δημοσκοπήσεις, ακόμα και στις στημένες, πάντα υπάρχουν κάποιοι, που θέλουν να αποφύγουν να απαντήσουν και επιλέγουν την επιλογή «Δεν ξέρω/δεν απαντώ». Στην συγκεκριμένη περίπτωση ΟΛΟΙ οι ερωτώμενοι απάντησαν αυθορμήτως ότι ο αναπληρωτής ΠΕ03, που προσλήφθηκε θα πρέπει να τοποθετηθεί στο Γυμνάσιο Λιτοχώρου, ώστε να μην διαταραχθεί η λειτουργία του σχολείου, αφού δεν θα χρειαστεί να τροποποιήσει το πρόγραμμά του και οι μαθητές να μην υποστούν μεγαλύτερη ταλαιπωρία πέραν της αλλαγής καθηγητή στη μέση της σχολικής χρονιάς.
Τι αποφάσισε το ΠΥΣΔΕ όμως; Επειδή ως γνωστόν το Συμβούλιο νοιάζεται πρωτίστως για τους εκπαιδευτικούς (όχι όλους, αλλά τουλάχιστον για κάποιους συγκεκριμένους), έλαβε υπόψη του αίτηση άλλης αναπληρώτριας εκπαιδευτικού ΠΕ03, η οποία ζητούσε να απαλλαγεί από τις 12 ώρες, για τις οποίες είχε τοποθετηθεί στο 1ο ΕΠΑ.Λ. και να τοποθετηθεί στο Γυμνάσιο Λιτοχώρου για τις ώρες αυτές. Το αίτημα της αναπληρώτριας συναδέλφου ικανοποιήθηκε, όταν στο πρόσφατο παρελθόν άλλα αντίστοιχα αιτήματα μονίμων συναδέλφων είχαν απορριφθεί πανυγηρικά! Παρακαλώ τυπογράφε μην αλλάζεις την ορθογραφία, αφού ο Καραγκιόζης ως γνωστόν είναι ολιγογράμματος και πρέπει να φαίνεται ότι το ενημερωτικό το έγραψε αυτός.
Έτσι τα πράγματα έχουν ως εξής: Ο νεοπροσληφθείς αναπληρωτής ΠΕ03 τοποθετήθηκε για 10 ώρες στο Γυμνάσιο Λιτοχώρου, για 9 ώρες στο 1ο ΕΠΑ.Λ. και για 4 ώρες στο Γυμνάσιο Περίστασης. Ακόμα κι ο Καραγκιόζης ξέρει ότι το μάθημα των μαθηματικών στο Γυμνάσιο είναι 4ωρο. Το Συμβούλιο όμως φαίνεται να το αγνοεί, εκτός κι αν η άγνοια απλά υποκρύπτει τους πραγματικούς λόγους άλλης μιας απίστευτης απόφασης. Στην ανόητη ερώτηση του Καραγκιόζη, πώς είναι δυνατόν ο αναπληρωτής εκπαιδευτικός να βρίσκεται ταυτόχρονα την ίδια μέρα στο Γυμνάσιο Λιτοχώρου και στο Γυμνάσιο Περίστασης και στο ενδιάμεσο να πετάγεται και να συμπληρώνει και στο 1ο ΕΠΑ.Λ.; δεν υπήρξε απάντηση. Σε άλλη ερώτηση του Καραγκιόζη, για ποιο λόγο πρέπει να γίνει δεκτό το αίτημα της συναδέλφου, όταν αυτό οδηγεί σε διατάραξη της λειτουργίας 6 σχολικών μονάδων εν μέσω της σχολικής χρονιάς; η απάντηση της Προέδρου του Συμβουλίου ήταν αποστομωτική.
- Αν μας κάνει ένσταση η συνάδελφος τι θα της απαντήσουμε;
Προφανώς για την συγκεκριμένη συνάδελφο μια απάντηση του στυλ «Για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και για το καλό των μαθητών» δεν θα είναι αρκετή όπως φαίνεται. Αναρωτιόμαστε, αν η συγκεκριμένη απόφαση του Συμβουλίου έχει σχέση με το γεγονός ότι το όνομα της εκπαιδευτικού, θυμίζει γνωστή κατασκευαστική εταιρεία του νομού μας ή αν πρόκειται απλά για σύμπτωση.
Ωστόσο, μιας και στις 24 Ιανουαρίου λήγει η προθεσμία για την κατάθεση υποψηφιοτήτων για τους νέους Διευθυντές Εκπαίδευσης, προτείνουμε να χρησιμοποιηθεί το παραπάνω παράδειγμα ως ερώτηση στους υποψηφίους στην κατηγορία «μελέτη περίπτωσης». Άλλωστε είναι γνωστό ότι οι αποφάσεις του Συμβουλίου λαμβάνονται πάντα «κατά περίπτωση».
Για την ιστορία το αίτημα της συναδέλφου έγινε δεκτό με ψήφους 3-2 μειοψηφώντας ο Καραγκιόζης και (εκ του ασφαλούς) ένα διοικητικό μέλος του Συμβουλίου.
- Και δε μου λες; Έγινε και τίποτις άλλο στο Συμβούλιο;
- Για να θυμηθώ. Α, ναι!
Θα θυμάστε βέβαια ότι σε προηγούμενες συνεδριάσεις, με παράνομες αποφάσεις του ΠΥΣΔΕ αφαιρέθηκε από εκπαιδευτικούς ΠΕ06 νομίμως ανατεθέν ωράριο στις σχολικές μονάδες, όπου είχαν τοποθετηθεί, υποχρεώνοντας τις συναδέλφους να μετατραπούν σε γυρολόγους, που γυρνούν από σχολείο σε σχολείο παρέχοντας delivery εκπαίδευση. Αυτό βέβαια είχε γίνει «για το καλό των μαθητών», παρά το ότι διατάραξε την ήδη διαταραγμένη λειτουργία των εμπλεκόμενων σχολικών μονάδων. Θα θυμάστε επίσης τον κυνικό τρόπο με τον οποίο απορρίφθηκαν οι ενστάσεις, που κατατέθηκαν από τις συναδέλφισσες ΠΕ06. Προφανώς στις περιπτώσεις εκείνες το ερώτημα «τι θα απαντήσουμε σε περίπτωση ένστασης», δεν απασχόλησε ιδιαίτερα τα μέλη του Συμβουλίου.
Φυσικά οι συγκεκριμένες αποφάσεις του ΠΥΣΔΕ είχαν ως αποτέλεσμα να εξαφανιστούν 2 κενά αναπληρωτών ΠΕ06 πλήρους ωραρίου. Στη θέση τους προσλήφθηκε μία αναπληρώτρια μειωμένου ωραρίου. Τι κάνει σ’ αυτή την περίπτωση το ΠΥΣΔΕ; Έχοντας ήδη απορρίψει τις ενστάσεις των ΠΕ06, αποφασίζει αυθαίρετα, χωρίς συζήτηση και χωρίς συγκεκριμένα κριτήρια, να κάνει δεκτή ετεροχρονισμένα μόνο την μία από τις ενστάσεις δίνοντας τις ώρες της συναδέλφου στην αναπληρώτρια!
Τώρα όποιος είναι περίεργος, και ξέρουμε ότι αρκετοί από εσάς είστε περίεργοι, ας κάνει τον κόπο να μπει στην ιστοσελίδα της Δ.Δ.Ε. Πιερίας. Στην ανάρτηση Τοποθετήσεις Αναπληρωτών ΣΤ’ φάσης θα βρει ένα αρχείο excel, με τις τοποθετήσεις των νεοπροσληφθέντων αναπληρωτών, από το οποίο όμως απουσιάζει εντελώς το όνομα της αναπληρώτριας ΠΕ06. Συμπτώσεις.
Τώρα, αν κάποιος από εσάς θέλει να είναι πλήρως ενημερωμένος για τα υπόλοιπα θέματα της συνεδρίασης, που αφορούν αναγνώριση προϋπηρεσίας νεοδιόριστων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών, αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακών, άδειες άσκησης ιδιωτικού έργου κλπ κλπ, μπορεί να διαβάσει το ενημερωτικού του άλλου, του δοτού ντε (σύμφωνα με τη ΔΑΚΕ) ψευτοαιρετού.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
εμβολιασμένοι και ανεμβολίαστοι, καπνιστές και μη καπνιστές, αδύνατοι και χοντροί, φαλακροί και μαλλιαροί, ψηλοί και κοντοί, ψεκασμένοι και αψέκαστοι μια καινούργια χρονιά ξεκίνησε. Αν θέλετε να είναι σαν τις προηγούμενες, δεν χρειάζεται να κάνετε απολύτως τίποτα. Αν πάλι νομίζετε ότι είναι καιρός να αλλάξει κάτι, θα κληθείτε σύντομα να το αποδείξετε.
ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
αιρετό τακτικό μέλος
του Π.Υ.Σ.Δ.Ε.
τηλ. 6947842040
ΣΑΝΤΣΟ ΠΑΝΤΣΑ
αιρετό αναπληρ. μέλος
του Π.Υ.Σ.Δ.Ε.
τηλ. 6930478469
αιρετό τακτικό μέλος
του Π.Υ.Σ.Δ.Ε.
τηλ. 6947842040
ΣΑΝΤΣΟ ΠΑΝΤΣΑ
αιρετό αναπληρ. μέλος
του Π.Υ.Σ.Δ.Ε.
τηλ. 6930478469
Οι δημοσιεύσεις αποτελούν δημιούργημα αυτού που τα γράφει και το OlymposPress.gr διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής τους χωρίς προειδοποίηση αν αναφερθεί ότι προσβάλλουν ή είναι αντίθετα στον νόμο.